Hidos. Gagicile care comentează acid pe bloguri de băieți. Sînt cîteva. Le știți voi (de pe-aici și de la piticigratis). Gagicile care comentează pe bloguri de băieți au o frustrare care băieților care comentează pe bloguri de băieți le e străină. Se numește ”frustrarea gagicii care comentează pe bloguri de băieți”. Prima etapă a gagicii care comentează pe bloguri de băieți este ”eu sînt troleriță, nu-mi voi face blog niciodată, doar voi trola voios și vag hazliu toată viața. Tu ești băiat și ești misogin și ești țăran și ești lipsit de rafinament, iar eu sînt mai evoluată, pentru că știu mai multe culori”.

Dar apoi (vai!) cade-n capcană și-și face blog, atingîndu-și astfel propriul nivel de incompetență. Pentru că, odată făcut blogul, gagica comentacă are o revelație: ea nu se pricepe la creat, ci doar la trolat. Pentru că (așa cum am mai demonstrat aici) pizdele nu știu să scrie. Pula mea, așa cum nu știm noi să ne asortăm hainele, ele nu știu să asorteze cuvintele. Nu încercați să mă contraziceți. Nu există scriitoare mari. Hertha Berlin Muller ar fi fost o trolleritză decentă, dar ca scriitoare e penibilă.

Gagicilor, seriously, încetați să mai scrieți o literă în viața voastră și folosiți-vă, pe viitor, de trup și de abilitatea de-a asorta culori. Gest laic Cătălin Botezatu, gen. Pur și simplu nu e pentru tot satul. Nu-i bai, nu trebuie să scrii ca să exiști. Let it go!