Sînt tare neliniștit în pragul sărbătorilor astea. Mă simt mai tînăr ca niciodată și am așea o dorință nețărmurită de a face bine. De fapt, mai mult de a pune lucrurile în ordine și nesimțiții la punct. Da, vreau să fiu un mic supererou pe blog. Măcar pînă la sfîrșitul anului. Un mic justițiar. Să vă atrag atenția asupra lucrurilor și oamenilor de căcat și să vă împing spre bine. Să fie bine și să nu fie rău, cum bine zicea un clasic în viață.

Cel căruia trebuie să-i mulțumesc pentru această nouă atitudine a mea este, în mare parte, Dan Voiculescu. Securistul, omul. Dan Voiculescu are o fundație și asta mă scoate din sărite. O fundație care cică face bine. Și încurajează tinerii să… SĂ CE, MĂ, FUTU-VĂ-N GURĂ SĂ VĂ FUT DE SECURIȘTI?! Ce să spui tu tinerilor, bășinosule? Tu ți-ai turnat familia, căcăciosule! Ai pîrît (rude primare) ca să le fie altora rău și ție bine. Ce să-i înveți tu pe copii, nenorocitule?

I-auziți ce motto are fundația: DESCOPERIM ȘI ANTRENĂM INTELIGENȚA. Cît de securistic poate să sune asta? Nu se apropie hazliu de tare de ”descoperim și antrenăm serviciile de inteligență”? Băi, ca să v-o spun direct, de la obraz: inteligența voastră mă lasă rece. Eu sînt inteligent și ZIC: nu vă recunosc pe nici unul care lucrează la trustul Intact sau care colaborează cu Fundația Dan Voiculescu drept inteligent. Nu poți să fii inteligent și slugarnic în același timp. Sînt chestii incompatibile. Aveți diplomă de inteligență de la Spiru Haret, futu-vă-n creier de mediocri!

Există oameni pe care o sută de fapte bune și o sută de mii de limbi în cur de la angajați nu pot să-i spele. Rușine, bă! Mă cac în fundația voastră! Cine lucrează cu această hidoșenie nu e tînăr. E un amărăștean mîncător de lături.