Pe bune, mi se rupe mereu prezervativul. Mă rog, să zic în două cazuri din trei. Nu știu ce să fac, am ajuns să fiu traumatizat. Zic ”piua” și-o scot din cînd în cînd, apoi o analizez atent, să văd dacă nu cumva s-a făcut guler în jurul bazei și există șansa ca peste nouă luni (sau chiar mai curînd) să fiu tată de copii sau de lăței, după caz și după fată. Încep să cred că nu e numai din cauza dimensiunilor mele extraordinare, ci că nu știu să-mi pun prezervativul corect (sau să mi-l pună).

Deci? Se filmează vreo gagică punînd un Durex pe o banană/umbrelă/tub de Pronto? Eventual cu gura? Ar fi un cadou frumos de sfîrșit de an.

Pînă atunci, că tot e Revelionul, vă las cu aceeași problemă, cumva retrospectivă (dați și voi cu copy/paste, că iar nu pot să pun hyperlink. Toți mă sabotează la sfîrșitul ăsta de an. Durex, WordPress, Coca Cola…)