M: auzi
M: da stii ce am auzit eu?
M: dar na nu am crezut
M: da eu stiu
M: …ca te droghezi???
M: ca esti dependent
Andrei: da, sunt terminat
Andrei: mai am cateva luni de trait
Andrei: ne futem?

M: da ce naspa vb voi acolo
M: asa suna rau
M: nu sh de ce
M: desi e the same shit
M: cum zicei voi suna rau
Andrei: ce, „ne futem” suna rau?
M: da
M: suna rau
Andrei: pai daca suntem drogati, ce vrei?!?
Andrei: apropo, ai si tu o seringa cat de cat nefolosita pe-acasa? i’m out.

M has signed out.

update: Mă gîndeam acum că toți triștii rămași la Motru își imaginează că foștii lor colegi care acum îs la București duc vieți asemănătoare cu cele ale personajelor din Trainspotting sau Requiem for a Dream sau chiar A Clockwork Orange. Și știți ce-i culmea? Că își imaginează asta fără să fi văzut vreunul din filmele alea.