Tot primesc, de vreo cîteva zile încoace, un mass idiot care mă îndeamnă să nu alimentez pe 18, 19 și 20, ca să protestez astfel împotriva scumpirii benzinei. Limbajul folosit în acest îndemn este atît de greoi și de agramat încît n-am ce să fac, trebuie să mă poziționez de partea benzinarilor, de data asta. Știu, inițial m-a deranjat și pe mine c-am dat 5,8 lei pe-un litru de de aia de 99. Dar m-am răzgîndit.

Acum, aș vrea să fie litrul de benzină măcar 8 lei. Serios. Dă-vă-n căcat de țărani. Pîrliții cu Dacii și țăranii cu SUV oricum n-ar trebui să aibă voie să circule cu mașina.

Gîndiți-vă, noi, ăștia cu mașini și salarii normale, ne vom căca puțin pe noi și vom strînge cureaua (la rezervor), dar ăia pur și simplu vor rămîne acasă. Așa cum ar fi trebuit să se întîmple de prima dată. Nu-ți permiți să mergi cu mașina? Marș la troleu! Am trăit patru ani cu 1 milion pe săptămînă, în Regie. Hai, maxim 1,5 milioane. Deci 6 milioane pe lună, și mai primeam în plus bani de la ai mei pentru ”chiria” la cămin și abonamentul de telefon. Deci să zic că, raportat la un om cu chirie, abonament și familie de azi, ”cîștigam” vreo 10-15 milioane pe lună. Bă, și nici nu-mi trecea prin cap măcar să VISEZ la o mașină. Acum, toți muiștii cu 15 milioane pe lună vor să-și permită să meargă cu Matizul. Ia mai mergeți voi și pe jos, că și-așa aveți burtă!

Apoi sînt ăia cu mașini de neam prost. Motoare peste 2 litri. Ești un țăran care vrea să se simtă sus pe șosea și să calce bicicliști în oraș, chiar dacă asta presupune un consum de 20 la sută în oraș? Ți se pare un compromis acceptabil? Ok, nici o problemă. Facem benzina 8 lei și poți să te dai cu SUV-ul prin trafic bară la bară cît vrea pula ta.

Să fie clar, și pe mine mă deranjează mafia benzinarilor. Dar cu protestatarii cu SsangYong Rexton și BMW Seria 5 din 2000 nu am cum să fiu vreodată de acord. Deci vă invit la sabotarea protestelor nesimțite. Toată lumea să facă plinul pe 18, 19 și 20 ianuarie! Și să mai umple și o canistră pe lîngă! Demonstrați că aveți spirit civic!