Azi sînt John Cusack în Say Anything. Cu puțin Tom Hanks în Forrest Gump și Dustin Hoffman în Rainman, presărați după gust, pe deasupra.

Azi nu fac pe șmecherul. Azi sînt băiatul bun și idiot. Azi nu mă prind la glume și sînt fascinat de fata deșteaptă. Mereu există o fată deșteaptă, mai ales azi și mai ales în comparație cu mine. Azi sînt nepopular și mă aruncă băieții buni la sporturi cu fundul în tombern. Azi sînt idealist fără motiv. Azi port chiloții pe cap ca să fiu amuzant (ok, am mai făcut-o o dată în banchetul din clasa a opta). Azi îmi fac freza cu gel de păr (oaaau!). Azi mă îmbăt dintr-o bere. Azi scriu ca o pizdă fată. Azi sînt altruist și romantic. Azi sînt nesigur. Snif… Snif!

Și da, știu că din toate propozițiile alea cu ”azi sînt …” se înțelege că, de fapt, de obicei aș fi fix invers. Dar chiar nu sînt așa cum par. Sînt băiatul visurilor voastre. Futeți-mă.