Mă fascinează** oamenii cu care n-am mai vorbit de ani de zile și brusc mă abordează pe medii de astea de socializare care nu-mi protejează deloc intimitatea. Cele mai amuzante sînt formulele de adresare. Se chinuie să fie familiari, deși, pe vremea cînd vorbeam, n-am fost nici măcar amici. Auzi, cică ”Ce mai faci, măi, Andreysito?”. De menționat că nimeni nu mi-a zis Andreysito niciodată, nici măcar în glumă. I-am spus, desigur, că sînt dependent de droguri și căsătorit cu o doamnă bine de 84 de ani care mă întreține. El mi-a zis că lucrează pe 8 milioane și m-a compătimit cu multă mărinimie, ceea ce l-a făcut, cred, să se simtă extrem de bine. Orice-ați zice, sînt un filantrop.

* – titlul n-are nici o legătură cu textul, dar am fost prea încîntat de găselniță ca să nu-l folosesc

** – ați observat cît de des folosesc expresia ”mă fascinează”? Adevărul e că mă fascinează multe chestii, sînt un om ușor de fascinat.