Am descoperit (tîrziu, știu) un progrămel care îmi arată de unde sînt comentacii care-mi tot vomită pe-aici. Astfel, am aflat lucruri amuzante. Poate, după tupeu și harneală, vouă vă par toți șmecherașii de pe-aici din București. Ei bine, nu. Bucureștenii sînt chiar minoritari. Dar unul dintre cei mai duri și mai dăștepți e fix din Lupeni. Ce înseamnă și invidia asta între orașele miniere, dom’le! Lupenenii ăștia au fost mereu ofticați pe succesul motrenilor la București! Acum vă las plăcerea să dați pe Google ”Lupeni + Libertatea” și să deschideți primul link care vă apare. E cel mai reprezentativ lucru care s-a petrecut sau se va petrece vreodată în Lupeni.

Pînă una alta, ia ghiciți voi care dintre ei (sau, mă rog, dintre voi) este din Lupeni.

precizare: s-ar părea că nici măcar n-ar fi vorba de Lupeniul original, ci de-o gaură de cîcat de prin Mehedinți.