Fosta și (după ce reușesc să mă culc cu toate fetele sub 60 de kilograme cu nume terminat în A) probabil viitoarea mea prietenă mi-a făcut cadou un carnețel. Deși e personalizat cu iepurașul Playboy, nu-i de la Lorena. Ar vrea ea să-mi facă cadouri.

N-am înțeles exact ce vrea să reprezinte agenda. Cred că-i o ironie de fostă prietenă. Cred că a vrut să-mi sugereze că e cazul să-mi țin o evidență. Oare ce evidență? Aha, evidența tipelor cu care mi-o trag. Da, da, asta trebuie să fie. Știți sindromul, știți textul, e evident și atunci cînd nu-l rostesc vreodată: ”ești un ratat care nu se gîndește decît la cum să fută cît mai multe tipe și cît mai nu aceeași tipă timp de mai multe luni, iar eu îți iau acest carnețel pentru că te disprețuiesc și sper ca astfel să realizezi că ar trebui să încetezi și să îți dai seama că merită să sacrifici distracția și orgiile/poștele spontane pentru o oală de ciorbă caldă”. N-ați înțeles nimic? Păi deh, fetele sînt incoerente și scriu prost.

În fine, voiam să vă asigur că nu i-a mers. Parcă eu nu știu că-i un carnețel fermecat și orice-aș scrie eu pe el îi apare ei într-un fișier word, pe desktop. Tocmai de aia n-am scris pe carnețel pînă acum decît o glumă. Uite, vă atașez o poză. Cine descifrează ce am scrijelit acolo și e fată poate să vină să-mi vadă carnețelul.