A trecut ceva vreme de cînd am discutat ultima oară despre mărimea penisului aici. Mă rog, nu mă refer la dezbateri superficiale referitoare la subiect, că de alea avem în fiecare zi. Măcar săptămînal e nevoie de ceva mai profund și mai documentat.

Așadar, țin să vă semnalez un fenomen absolut îngrijorător. Am impresia că trăiesc printre mutanți. Toți prietenii mei au penisuri cu cel puțin trei-patru centimetri (trei-patru în cazurile nefericite, de complexați) mai mari decît orice medie pe care am găsit-o eu pe net. Sigur că nu le-am măsurat personal și nici nu am asistat la o astfel de ședință, dar îi cred pe cuvînt. Așa, la un sondaj rapid printre ei, avem un 17, două 18, un 20, un 21, un 25 și un ”cam cît paharul de groasă și lungă, frate!”. Atenție, nu-s sondaje făcute la mișto, la beție. Sînt chestii foarte serioase, rezultate ale unor discuții elevate, chiar științifice, întărite (mă rog, vorba vine, la mărimile alea) de prietenele respectivilor. Mai mult, fetele din grup care au prieten din afara cercului s-au grăbit să precizeze că și prietenii lor (pe care îi cunoaștem vag, din vedere, sau deloc) au dotări de cel puțin 17 centimetri.

Să analizăm un pic situația cu sînge rece. În cap. Avem două situații.

1. Spun adevărul. Caz în care mărimea medie a penisului în grupul meu de prieteni este undeva la 18,5 centimetri. Apropierea Motrului de Cernobîl nu poate fi o explicație. Ar însemna ca oamenii din Moldova să aibă o medie de 22 (aici va veni Radu și va spune că în Moldova chiar atît o au). Mai degrabă sînt tentat să pun dimensiunile neobișnuite ale amicilor pe seama absenței aproape totale a jucăriilor în copilărie. Motru e un oraș sărac chiar și acum, dar la începutul anilor 90 vă imaginați cam pe unde era. Adulții se descurcau greu, iar copiii se jucau cu ce aveau și improvizau mult. Acest fenomen poate explica și rezultatele îngrijorătoare ale altor două sondaje (pe care le-am efectuat pe aceiași oameni). Este vorba despre media zilnică a masturbărilor (aș zice săptămînală, dar nu e cazul) și despre vîrsta medie la care au început să-l venereze pe Onan.

2. Mint. Aici avem două subsituații:

2. a) Mint ei. Ar putea s-o facă pentru a impresiona, dar nu ar avea rost, din moment ce un singur prăpădit (dintre noi) a recunoscut c-o are de 16, sau ceva de genul ăsta. Deci pe cine să impresionezi cu penisul tău de 18 centimetri cînd toți cei cărora le mărturisești o au de peste 20? Sigur, mai e și varianta în care statistica e stricată tocmai de ăia care spun că o au de peste 20. Chestie care i-a făcut pe ăilalți, mai slab dotați, să adauge cîțiva centimetri la propria mărime, ca să nu se facă de rîs complet. (excepție: eu, pentru că sînt un tip bun și generos, le-am spus c-o am mai mică cu trei centimetri decît o am în realitate, ca să nu-i umilesc complet).

2. b) Mint ele. De ce ar minți o tipă că gagică-su o are mare? Să vedem… Trei subsubsituații…

2. b’ – ca să o invidieze prietenele. Este cunoscut faptul că, la femei, contează mai mult s-o creadă prietenele ei frumoasă, inteligentă și fericită decît să se creadă ea astfel sau chiar să fie. Ori un posesor de pulă mare care stă lîngă ele le face, indirect, frumoase (doar sînt plăcute de ăla cu pula mare), inteligente (doar au știut să găsească unul cu pula mare) și fericite (doar se subînțelege că le fute bine). Apropo, ați observat că nimeni nu se laudă cu durata sau îndemînarea, iar cu calitatea preludiului nici atît? Interesant. Mergem mai departe. (și da, am căutat pe dexonline ce înseamnă ”preludiu” special pentru acest text).

2 b” – ca să-l facă pe el să se simtă bine. În primul rînd, se comportă așa pentru că țin la ei. Și în al doilea (dar mai important decît primul) ca să evite situațiile neplăcute de genul ”Așa, fă?! Le-ai spus proastelor alea că o am de 13?!? ‘tu-ți paștele mă-tii de curvă!”. Și jap-jap, ia rigla de 30 cm din lemn masiv și-o articulează peste gura aia de mărime peste medie.

2 b”’ – pentru că au măsurat-o din ochi/gură/vagin/rect/dar-mai-ales-suflet și chiar li se pare mare, așa că au dat o cifră care le-a sunat bine și lor, și iubiților. Se știe doar că, pentru o femeie, mărimea penisului partenerului nu este constantă, ci direct proporțională cu sentimentele pe care le are pentru el. Cînd te iubesc și sînt cu tine, o ai de 21 și le rupi de cel puțin trei ori pe noapte. Cînd v-ați despărțit și te urăsc, și-amintește că, de fapt, o aveai de maximum 10-11, asta în cazurile fericite și rare cînd ți se scula.

Aștept părerile voastre. Dacă mai acaparează discuția cu futeri de nefutute, Lorena și Marghioala sug pule mici.