Ați fost rezultatul unui experiment. Mă refer la postul de mai devreme. Unii (gen fraiera de Marghioala) au impresia că mi se rupe mie pula de Lorena, că o atac ca să o fac de rîs sau că am ceva de demonstrat cuiva. False toate trei. Doar că mă amuză să vă văd păruindu-vă și eu să fac trafic în timpulacesta. Lorena e, desigur, un pretext.

Am postat cretinătatea de dinainte (un text de doi lei plin de truisme, asta n-a observat nimeni) FĂRĂ PARTEA SCRISĂ CU ITALIC LA ÎNCEPUT pentru că băusem cam mult azi-noapte și mă plictiseam. Apoi mi-am dat seama că e o stupizenie și că nu o va băga nimeni în seamă, așa că, cam la o oră dup-aia, am adăugat dedicația pentru Lorena. Evident că textul nu-i era adresat Lorenei, repet, mi se fîlfîie de cît umor are Lorena sau de cum scrie. Chiar n-avea nici o legătură cu ea, erau niște simple replici super-generale de om băut pe care, la o adică, le poți aplica oricui.

Dar am știut că, prin căcatul ăla scris cu italic, o s-o stîrnesc pe botanista de Lorena (1) și-apoi pe botaniștii de voi (2, 3, 4, … , n, n+1). Mi-a luat fix cinci secunde să fac dintr-un rebut un text de mare succes. Tocmai v-ați tocit buricele degetelor comentînd niște elucubrații mediocre ale unui băiat care s-a îmbătat dintr-o bere mexicană ieftină și, altfel, destul de bună. Cît despre Lorena ce să mai zic? Ea e șefa voastră, s-o stăpîniți sănătoși!