Locul: intrarea în patinoarul Mihai Flamaropol (

Este vorba de cățeii din adăpostul de la Glina. Care ultima oară erau vreo 250, dar se înmulțesc pe zi ce trece, pentru că țăranii (din București sau din afara lui) nu-și sterilizează cățelele și lasă constant pui la ușa adăpostului.

La o astfel de colectă (care se ține lunar, în prima sîmbătă din lună) se adună doar o treime din necesarul de mîncare al cîinilor pentru o lună. Deci e nevoie de mai mult. Cine vrea să vină cu mine (cu mîncare, nu ca să facă poze) sau vrea să-mi dea ceva pentru căței, să mă caute pe mail și trec personal să le iau, sîmbătă.

Și, desigur, ca să mă asigur că am trafic și la postul ăsta – Nu uitați că Lorena e zoofilă și trăiește în concubinaj cu un tekel impotent pe care îl înșală cu un metis între Saint-Bernard și ogar afgan. Sau cu un Saint-Bernard ȘI cu un ogar afgan, nu mai știu sigur ce mi-a zis, că n-o ascult…