Nu mai citisem Tetelu de mult. Fraier. Am citit ultimele două episoade și iar m-am rîs. Pula mea, îmi place tembelul de Tetelu că mă face să mă rîd, ceea ce mi se pare pe undeva logic. De exemplu, dacă cumpărați Kamikaze săptămîna asta puteți citi la Tetelu (actualul Jurnal al Mafiei) aventurile Omului Care Uitase Cum Să Fută.

Și tot Tetelu face rubrica cu roboți și țigani. În numărul ăsta a scris o manea roboto-țigănească: ”Pasăre galbenă-n cioc / Asta-i viața de robot / 10 LET a egal b / Arde circuitele / 20 INPUT c / Cîntă păsărelele / Asta e versiunea BETA / 30 THEN GO TO mă-ta”. Continuarea tot în Kamikaze.

Și na, vă dau bonus și niște fragmente dintr-un episod mai vechi din Imperiul Roboto-țigănesc la care tot așa, m-am rîs:

”În 2536, țiganul Milion înțelesese că trebuia făcut un pas decisiv în relația cu roboții pentru a putea încheia cu aceștia o alianță. Planul lui era simplu: să o căsătorească pe fiica sa, Mercedesa Rulota (pe numele ei complet Mercedesa Rulota Semiremorca În Cur Pe Mă-ta), cu un robot. Dar nu cu orice robot, ci cu cel mai tare dintre ei. Milion organiză o petrecere-monstru în Univers, la care îi chemă pe cei mai importanți roboți din toate galaxiile, între care se distingeau IBM Chess Master (campionul galactic la șah), MIT Mathematical Genius (cel mai inteligent robot din Univers), Moulinex 2500 Speed Fruit Mixer Deluxxxxxe (cel mai rapid storcător de fructe din galaxie) și Philips Bulion Star (cel mai puternic mixer de stors roșii din spațiu). Ca să le obțină bunăvoința, Milion îi îmbătă muci pe toț, oferindu-le lichior de siliciu pînă începură să cînte melodii de petrecere din librăria virtuală iTunes Definitive Manelle Collection. Apoi, ca o surpriză, o introduse în camera pe Mercedesa Rulota. Aceasta era atît de urîtă că nici un robot nu s-ar fi uitat la ea, darămite s-o ia de nevastă. Profitînd de faptul că băieții erau sub influența siliciului, Milion stinse lumina și le ceru să joace Perinița cu fiica sa. IBM Chess Master era prea beat ca să se așeze în genunchi, astfel că atenția lui Milion se îndreptă asupra lui MIT Mathematical Genius. Acesta era cel mai papagal dintre toți roboții și, după ce Mercedesa Rulota îl pupă de o sută de ori pe hard și-i supse intrarea de FireWire, cei doi merseră în camera nupțială pentru a isprăvi și ultimul act al pețitului.

Imediat ce intră în cameră cu Mercedesa, MIT Mathematical Genius aprinse lumina. Văzînd cît de urîtă este, robotul se arse pe loc, definitiv, munca de 15 ani a cercetătorilor de la MIT ducîndu-se dracului. […]”