Ok, deci eu am un cont de Facebook, da? Și fata asta vrea să fie prietena mea. Iar ce vedeți în stînga e poza ei de profil. Cum ar veni, cea mai reprezentativă poză a ei. Sau măcar preferata. Nu vă zic cum o cheamă, cred că-i suficient să vă dezvălui că, în total, prenumele ei și numele de familie conțin trei ”i”-uri. Ei, ea a înlocuit TOATE cele trei i-uri cu Y. Se yntytulează Polyna Symyna, ceva de genul.

Observați, sper, noua tendință în materie de poze de pițipoancă. Telefonul nu doar că apare în cadru, ci chiar acoperă fața. Mă întreb dacă e vreo intenție artistică în spatele acestui tip de poză. Să fi luat din vreo sculptură renascentistă motivul misterului și al feței parțial acoperite de un telefon mobil cu trei ge? Neaaah. Nu prea cred. Cred că pur și simplu a fost atît de proastă încît și-a acoperit fața cu telefonul fără să vrea. Mi-o și imaginez fiind tristă cînd s-a uitat la poză și frămîntîndu-se nevoie mare: ”Of, oare ce-o fi în neregulă cu ea?! Parcă mă cam dezavantajează, la naiba…”.

În fine, ca să fiu sincer pînă la capăt, găsesc extrem de îngrijorător faptul că am 32 de prieteni comuni cu domnișoara asta. Pînă acum credeam că anturajul pe Facebook nu te poate strica. M-am răzgîndit. E al dracului de nociv. Acu’ sincer, voi ați angaja/fute/aprecia/invidia/iubi pe cineva care-i prieten cu așa ceva?

PS – sînt ipocrit. Aș fute-o, dar așa, în scîrbă, cu semierecție și nerămas peste noapte.