Îmi lipsește nu-știu-ce vitamină. Din cauza asta, de cînd sînt mic mi se usucă foarte tare mîinile. Pînă să-mi dau seama că am nevoie de o cremă (la Motru nu existau creme în anii ’90), îmi scuipam în palme din juma în juma de oră. Elegant, știu. Dup-aia, dacă tot am venit la București, am avansat de la scuipat la uns. Țin mereu o cremă pe noptieră, că uneori mă trezesc și noaptea să mă dau cu ea pe mîini. Dacă sînt treaz și mi se usucă mîinile, înnebunesc. Serios, e ceva psihic. E ca un sevraj, încep să tremur și îmi strîng pumnii pînă îmi dă sîngele. Acum am o cremă și în mașină (pînă îmi pun piele pe volan), motiv pentru care fut cu 17,6 % mai puțin, pentru că fetele pe care le iau în mașină cred că-s gay (în mod normal aș fi futut cu 37,4% mai puțin, dar unele cred că am cremă pentru că-s metrosexual și abia atunci se hotărăsc că da, oh da!, vor).

Deci la mine crema e ca deodorantul, after-shave-ul, periuța de dinți, lubrifiantul, internetul și aroganța: nu pot trăi fără ea. Problema e că cremele sînt nașpa, în marea lor majoritate. Mie îmi trebuie una extrem de grasă, nesănătos de grasă, infect de grasă, ca Lorena de grasă, ca să mă țină mult. O cremă de aia subțire de domnișoare îmi ține mîinile neuscate maxim o oră. Și, logic, o termin în cîteva zile. De aceea, îmi petrec timpul prin hypermarketuri zăbovind ca un gheu mic la raionul de cosmetice, în căutare de cremă bună. Azi am găsit-o pe asta (mi-a fost cam rușine s-o iau din magazin, recunosc, dar auzisem eu că produsele pentru copii sînt cele mai bune):

Și, da, dragul meu Dragoș Bucurenci, e bună. Mie, cel puțin, îmi face mîinile obscen de unsuroase. Lipicios de unsuroase. Fundulețul tău va fi ca o cursă de șoareci pentru puțe… Ca o cursă de puțe. Odată ajunsă puța împrejurul lui după ce te-ai dat cu așa ceva, zbang! Se lipește ca marca de scrisoare. Plus că e atît de groasă încît acoperă leziunile mucoasei. Or știi și tu mai bine ca mine cît de important e lucrul ăsta, mai ales atunci cînd consideri că sexul cu prezervativ e ca berea la cutie (deși tu probabil nu bei bere). Freddy Mercury likes this!