E nașpa să te bazezi pe români în general. Dar cînd trebuie să aduni oameni (oameni de naționalitate română) e și mai rău. O știu pentru că eu adun oameni la fotbal. De fapt adunam. Pînă cînd mi-am jurat că n-o s-o mai fac, pentru că românii sînt niște lepre delăsătoare.

Românii au ajutat opoziția și pe liderii de sindicat să se facă de căcat din nou. Ceea ce-i amuzant. N-o spun pentru c-aș fi de partea opusă a baricadei (v-am mai zis că mă îngrețoșează toți în aceeași măsură). Nu, pur și simplu mă amuză să văd oameni făcîndu-se de căcat. Și cel mai tare mă amuză cînd oamenii care-s în căcat pînă la nas deschid gura. Și nu doar că o deschid, chiar vorbesc în gura mare. Ca de exemplu penibilii ăia de lideri de sindicate care au zis pe la televizor c-au fost 25.000 de oameni în Piața Constituției. Uitați ce e, stimabililor. Eu am fost la multe meciuri de fotbal, știu cum arată 25.000 de oameni. E cam un stadion mare de la noi plin așa. Dacă amețiții ăia au fost mai mult de 7.000 ieri în piață, eu nu mai țin cu Craiova. Mă rog, am trișat un pic, oricum nu mai țin.

La concertul AC/DC din București, din aceeași Piață a Constituției, au fost 60.000 de oameni. În poza de mai jos (dreapta) se văd cam trei sferturi din cei 60.000, pentru că în stînga mai existau niște tribune (arhipline) neprinse în cadru. Deci în poza din dreapta avem 45.000 de oameni, să zicem. Iar în stînga avem România în stradă. Că așa a titrat Antena 3. ”România iese în stradă”. Mai știi? O fi chemat-o România pe vreo profesoară adusă de sindicaliști la miting din străfundurile Olteniei. Altfel nu-mi explic unde era România în filmarea respectivă. Dacă cumva se referea la ȚARA România, mi se pare că Antena 3 îmi dă dreptate. Ia uite colo-șa ce țară de căcat avem! Mwhahahaha!