Trei polițiști din Vaslui au fost arestați preventiv pentru că ar fi racolat eleve de liceu și le-ar fi obligat să se prostitueze. (sursa: Realitatea TV).

Dom’le, uite ce e. Rîd colegii de mine că de la facultatea de jurnalism am rămas cu două lucruri: piramida inversată și teoria aia că nu-i știre cînd un cîine mușcă un om, ci invers, cînd omu latră la cîine. Și chiar au dreptate. Eram tentat să spun c-o știu și pe aia cu afacerea Watergate, dar p-aia o știu din filmul cu Redford și Hoffman, nu de la facultate. Revenind, pe-a doua teorie aș vrea să o aplic și aici. Ce-i nonsensul ăsta? Cică ”eleve din Vaslui au fost OBLIGATE să se prostitueze”! Ce prostie! Ca și cînd ai spune că trei polițiști de la paza de coastă din Sulina sînt cercetați pentru că au obligat mai mulți rechini să înoate. Sau trei figuranți îmbrăcați în polițiști de la Antena 1 l-au obligat pe Bendeac să fie gay. Plus că e o știre negativă. M-am săturat de televiziunile astea care văd mereu jumătatea goală a paharului.

Iată ce tip de știri visez eu să văd la Realitatea: trei polițiști din Vaslui au fost decorați și avansați în grad după ce au obligat mai multe eleve de liceu din localitate să NU se prostitueze.

ÎNTREBARE PENTRU CITITORI: credeți că există cineva din Vaslui care nu s-ar prostitua, dacă i s-ar oferi șansa să o facă? Nu am investigat cazul, dar sînt convins că-i bătaie mare pe locurile de prostituate din Vaslui. Proxeneții cred că au departament de HR și țin concursuri serioase de angajare.

– Și zi, fată, de ce-ai rămas în Vaslui pînă la vîrsta asta?
– Of, mi-e și rușine să-ți zic… Am picat de patru ori la interviul pentru un post de prostituată
– Și nu dai, fată, la Spiru Haret?
– Da’ ce crezi, fată, că io-s proastă, nu pot să fac o prostituție la zi?
– Of, îmi pare și rău că eu m-am angajat ca proasta aci, la primărie, în oraș…
– Da’ chiar voiam să te întreb, tu de ce n-ai terminat prostituția? Te-au luat în armată, haha?
– Nuuu, pe mine m-au respins din prima c-au auzit că mă fut pe gratis (începe să plîngă, iar cealaltă o îmbrățișează)