S-a scris mult despre ei. Americanii și Hollywood-ul cred că îi numesc extratereștri. Și nu se referă la ăia verzi cu ochii mari. Ci la oamenii atît de antipatici, atît de insuportabili și atît de nașpa în general încît e foarte puțin probabil să aparțină acestei rase totuși frumoase (uomul), care i-a dat Universului pe frumoșii Charlie Chaplin, Mila Kunis și Corneliu Vadim Tudor. Despre ei s-a mai scris. Pe listă ar avea loc fără îndoială și Horia Ivanovici, Florin Condurățeanu, Tudor Chirilă, Oana Roman și mulți mulți alții. Dar astăzi am două propuneri mai exotice pentru voi.

Propunerea numărul 1 – Super-Libidinosul

 

 

 

 

 

 

Codrin Ștefănescu este un exemplar de excepție. Reușește să adune toate superdefectele care-l pot face pe un om antipatic, ca un fel de supererou al antipaticilor de pretutindeni. E politician, e pseudointelectual, e urît, e libidinos, e agresiv, e în PRM și e foarte, foarte insistent. Pe lîngă el, Cartianu e un intelectual rasat, iar Horia Ivanovici un gentleman distins. Locul lui Codrin Ștefănescu nu e la televizor, ci mult mai sus în conștiința publică și populară. Mai exact, alături de acei monștri atît de îngrozitori încît există doar cu numele, pentru că nimeni nu a îndrăznit să-i fotografieze sau să-i reprezinte grafic: moroiul, muma pădurii, baba cloanța și femeia capră de la Însurăței. Fetelor, dacă nu sînteți cuminți, nu mergeți la școală și nu faceți oral la băieți, vine Codrin Ștefănescu și vă ia. Vă ia cu mașina (probabil), vă duce să vă arate biblioteca lui cu cărți vechi aranjate pe culori și-apoi bălește pe voi.

Propunerea numărul 2 – Super-actrița

De fapt, ca să fiu sincer, nu mă enervează chiar atît de tare Maia Morgenstern. Mai ales că e evreică și, dacă spun ceva rău de ea, voi fi acuzat de antisemitism și Mosadul îmi va face flood pe blog și-mi va bloca mailul cu spam. Dar mă enervează foarte tare reclama aia la cafea cu ea. În care ea, sanchi, zice niște replici despre o cafea cu o emfază de astea constipată de mare actriță și niște lăbari din spate o aplaudă, iar ea tresare surprinsă în fapt. Morala reclamei? Simplu: cînd treci drept o mare actriță, poți să joci chiar și mai prost ca Bendeac, că tot te aplaudă lumea. Un alt motiv pentru care o pomenesc pe Maia Morghernstnernr aici este că am visat-o ieri noapte. Făceam sex cu ea, și eu și Piticigratis, în același timp. Acțiunea se petrecea într-o cafenea de fițe de pe Magheru cu perdele și fotolii roșii. A fost un coșmar. Nu mai am chef să-l interpretez, dar sînt sigur că mă ajutați voi. Uraniilor care sînteți.