Fiscul și-a făcut datoria, mi-a blocat conturile înainte de Paște și mi-a futut toate muzele cu pula lungă și mai ales strîmbă a legii, umplîndu-mă de nervi. Nici azi nu o să scriu nimic, deci. Dar o să vă îndemn să cumpărați Kamikaze. Dacă nu pentru calitatea textelor, măcar pentru aceea a vopselei de ouă pe care o veți primi odată cu revista. Am zis bine, fetele de la piar?

În altă lipsă de ordine de idei, în seara asta plec la Motru, ceea ce e bine pentru blogul ăsta. Mereu îmi vine inspirația cînd mă duc la Motru. E ceva atît de fabulos la orașul acela micuț, cu cocalarii lui micuți, cu curvele lui micuțe și cu orizonturile micuțe ale locuitorilor săi, încît e imposibil să nu simți cum ți se scurge fronda în coaie și în pix.

Ne vedem joi, deci, cum zicea și George Michael într-un cînteec. Sau era Elton John? Mă rog, unul dintre poponari.