Lumea nu înțelege care-s avantajele. E muuult mai comod s-o ai mică-mică și cînd se face mare să fie doar normal de mică. Trebuie să vezi ca să crezi, s-o încerci, să simți. Cînd o scot, pe mine mă opresc oamenii pe stradă. Ieri, de exemplu, mergeam cu ea prin centru, să mă vadă toată lumea, și m-a oprit o doamnă. Conversație reală:

– Vai de mine, mamă, ce frumoasă e!… De unde o ai?!
– (eu, ridicînd din sprîncene și mîngîindu-mi-o cu o mînă) De ce, vă place așa mult?
– (un pic jenată) Aaaaa, nuuu… Adică nu pentru mine. Pentru fie-mea, ziceam să-i fac cadou, că vine ziua ei…
– Serios? Îi plac fetei matale așa mici?
– E moartă după ele, cică se poate urca mai ușor.
– Da? O costă 20 de milioane.
– Așa mult?! Nu se poate în două rate?
– Nu știu ce să zic…
– (zîmbind complice și înghiontindu-mă cu cotul) Dar ia zi, pot s-o probez și eu un pic?

De căcat, știu. V-ați prins de la a doua propoziție că nu-i vorba despre pulă. Probabil majoritatea v-ați prins și despre ce vorbesc, de fapt. Dar poze și detalii nu primiți pînă la prînz, așa că nu insistați. Oricum, chiar o am frumoasă.