UPDATE: pentru lăbarii de net care-și dau cu părerea înainte să vadă despre ce e vorba, mai întîi cumpărați revista și citiți textul.

Dragă Mircea,

Un scurt, te rog! Nu, nu, un espresso scurt! Haha! Am glumit… Ahahaha, nu mă pot opri din rîs! Ha… mmdaaa… Gluma asta nu îmbătrînește niciodată, trebuie să recunoști!… Mircea, oprește-te! Mirceaaa! Gata, poți să nu mai rîzi! Am înțeles, ți-a plăcut gluma, e în regulă! Da, știu, am foarte mult umor, mhm. Acum, revenind la lucruri serioase… Îți mai amintești cînd ai spus tu în emisiune că toți cei care scriu la Kamikaze sînt niște cretini aserviți fără talent, băsiști împuțiți și ciumpalaci frustrați fără caracter? Ei, nu știu cum să-ți dau vestea asta, dar… am scris la Kamikaze. E OK, nu mai tremura. Nu, nu, lasă cutter-ul și flaconul de calmante jos, nu e nevoie de scuze atît de drastice!

Am scris în pagina 3, la rubrica de invitați. Am fost cam nemulțumit de text, nu știu ce să zic, poate arunci și tu un ochi astăzi pe el, că revista e deja la chioșcuri. Dacă vrei cumva să-l citești în emisiunea din seara asta integral, fără bîlbîieli, cu intonație corectă și cu pauză solemnă după fiecare pasaj memorabil (asta nu înseamnă chiar după fiecare punct, ca data trecută), o poți face. Numai dacă vrei, desigur, te rog să nu te simți obligat!

Și, că tot veni vorba de emisiune, vreau să-ți mărturisesc că nu sînt mulțumit de ultimele prestații. În cea de ieri, de exemplu, am numărat doar patru amenințări cu moartea, nouă cu bătaia, opt rîsete isterice și patruzeci de scălămbăieli cu ochii cruciș, dintre care doar cincisprezece cu bătăi largi din palme. Ce se întîmplă cu tine, dragul meu? Sper că nu ai început, Doamne ferește, să fii mulțumit de propria viață? Ai făcut sex? Sau, nu știu, poate cîștigi prea mult, poate ți-ai pierdut aplombul. Hm, cred că de mîine anunț iar o reducere salarială de 20% în tot trustul. Rămîne datoria ta să-i convingi pe ceilalți lucrători că tot Băsescu e de vină, ca și la micșorarea trecută. Contez pe tine, bătrîne, arată-mi că încă o ai în tine!

Cu dragoste și autoritate,

Stăpînul.