V-am obișnuit să fiu sincer, nu? Ei, țăranul cu Maserati recunoaște că-i datorează totul lui Dumnezeu. Tot așa și eu recunosc că datorez totul băncii. Fără ea, n-aș fi strîns în veci 13.300 de euro cu care să-mi permit să-mi iau mașină, oricît de mult aș fi cîștigat. La cît cheltuiesc, n-aș fi strîns 13 mii nici dacă luam 15 mii pe lună. Nu mi-ar fi ajuns să plătesc chiria pe luna respectivă și fetele cu care fac sex pe gratis, deci scump.

Așadar, banca își merită cu prisosință cele două mii pe care o să le plătesc dobîndă, iar românii ca mine merită cu prisosință să fie (să fim, mă rog) exploatați. Să fim sinceri pînă la capăt și să acceptăm dictatura capitalismului cu zîmbetul pe buze. Uite, eu deja mă gîndesc tot mai serios să-mi cumpăr și-o casă. Și ghici cine o să m-ajute s-o plătesc!