Timp de vreo trei săptămîni, de azi înainte, va trebui să mănînc doar mîncăruri care nu necesită mestecare. Nu are sens să vă spun motivul pentru care trebuie să îngurgitez doar chestii lichide, cert e că mi-am luat un blender de la Real și…

Hm… Chiar vreți să știți de ce nu mai pot să mestec, nu? OK, nu-mi place să mă laud, dar vă povestesc.

Se făcea că eram eu pe la intersecția dintre Ștefan cel Mare și Lizeanu. Mergeam pe stradă ca un boss, cu ochelarii de soare de 270 lei la reducere puși, bineînțeles, pe creștet. La un moment dat, cu privirea periferică (se numește așa pentru că eram la periferia Bucureștiului) văd cum, pe trotuarul alăturat, un țigan agresează o băbuță cu sînii mari. În timp ce-o trăgea pe băbuță de sînul mai mare (decît celălalt) în căutarea genții, țiganul îi căra picioare pechinezului băbuței, care era groggy. Nu puteam sta indiferent. M-am dus la țigan și i-am dat un brînci.

Și el a zis: ”Ce?”
Și eu am zis: ”Ce?”
Și el a zis: ”Ce?”
Și eu am zis: ”Păi ce faci aicea?”
Și el a zis: ”Ce treabă ai tu?”
Și eu mi-am suflecat mînecile scurte și-am zis: ”Vezi tu ce treabă am!”
Și el a ridicat pumnul și-a zis: ”Bă, marș de-aici, că dacă-ți dau una îți schimb zodia!”.
Auzind una ca asta, eu am fugit.

Zece minute mai tîrziu eram în cabinetul stomatologului, care mi-a montat pe măsele niște ridicături din cauza la care nu mai pot ca să închid gura.

M-am dus, așadar, în Real și mi-am luat blender. Pe drum, gîndindu-mă ce dracu să bag în blender ca să mănînc și eu ceva pe ziua de ieri, mi-am amintit cît de slabă e poanta lui Teo cu băgatu pulii în blender. Prima mea masă cu blenderul a fost compusă din: roșii, ceapă verde (am uitat s-o spăl, dar cred că taie cuțitele alea toți microbii, nu?), castraveți, ardei și brînză moale de vacă. Am băut și-a fost ok, m-am săturat. Doar că acum nu știu de ce, dar mi-e cam greață.

Așa că vreau să vă cer sfatul: ce altceva să bag în blender ca să iasă o combinație mișto și pe care să n-o borăsc la prima rîgîială? Hai că vă zic ce mai am în frigider la ora asta: o cutie de lapte, trei beri, o limonadă, trei feluri de brînză, două conserve de ton, trei pateuri, doi crenvurști, 1/2 bară salam de vară, roșii, castraveți, ardei roșu, vreo 15 ouă, niște supă, niște pufuleți, niște ciocolată, castraveciori acri și vreo 10 borcane în care habar nu am ce e și nici nu vreau să aflu.

Cîștigătorul concursului are dreptul să-și bea compoziția.