Am avut mereu un cur mare. Nu chiar atît de mare ca domnul din postul precedent (vă invit și pe această cale să mai faceți glume despre el). Nici măcar n-am zis bine că-i mare, nu asta e principala lui calitate. De fapt, am avut mereu un cur mișto.

Curul meu e atît de mișto încît colegele de școală/liceu îi rugau pe profesori să mă scoată la tablă doar ca să se uite la el. Nu, asta nu e glumă. Am dovezi! Imediat cum mă întorceam cu spatele la clasă și începeam să scriu te-miri-ce prostii cădeau toate într-o visare adîncă, cu bărbiile sprijinite pofticios în podurile palmelor. Îl apreciau atît de tare încît multe doreau să le-o trag cu curul. De altfel, poate de aia nici n-am prea reușit cu altceva. Mă rog, să nu vă povestesc despre experiențele mele sexuale din liceu, că-i trist. Revenind…

Sigur că e penibil pentru un bărbat să se laude că are curul mișto. Dar, dacă stau să mă gîndesc, sînt și unele femei care se laudă că sînt inteligente, ca și cînd asta ar conta (la o femeie). Ceea ce este și mai penibil.

Dacă nu mă credeți pe cuvînt, cumpărați astăzi Kamikaeze, de la aproape orice chioșc de ziare, aproape orice benzinărie sau de la orice mic.ro al lui Patriciu. Îmi puteți admira superbul cur la pagina 21. Cred. Dacă e altă pagină (nu am un Kamikaze la mine în acest moment, că vreau să-l iau mîine de la chioșc), îmi spuneți voi. Să nu cumva să confundați cururile, că apar foarte multe în numărul de mîine!

Sau, ca să fiți siguri că nu uitați să-l cumpărați, puteți reciti textul meu de ieri.

PS – sigur, ăsta cu curul e doar promo pentru fanele personale. Pentru fanii Kamikaze, în revista de mîine mai puteți găsi: o super-copertă, un editorial excelent al lui Iulian Tănase, un interviu cu Tismăneanu, un reportaj cu verișoara turnată de Felix, un Tetelu la fel de bun ca de obicei și, pe ultima pagină, un manifest de excepție care anunță revenirea României la monarhie. Plus două premii, unul pentru sportivi (abonament la revistă dacă ne bați la ping pong) și unul pentru bețivi (șasă sticle frumoase dă vin).