[aici completați voi imaginîndu-vă o partidă de secs cum eu fac și voi visați, sau măcar una cum eu pot să povestesc și voi nu puteți nici să vă imaginați] …și pe urmă mi-a supt-o, deși era dată cu ruj cu efect de mărire a buzelor. Băi, cît de mișto! Ca și cînd mi-ar fi supt-o Bendeac în timp ce avea gura plină de sos picat mexican. Ca și cînd aș fi futut un borcan de arde iute. Sau un cazan foarte strîmt din iad. Sau o cutie de Pringles Xtreme Chilli Sauce (cu greu, că o am ceva mai groasă). Și acum, după două ore, simt că-mi arde plua.

Și cînd mă gîndesc că eu nici măcar nu știam că există un ruj cu efect de mărire a buzelor, iar voi nici măcar nu știați că se poate da muie atît de mișto, începe să-mi fie milă.

PS – ah, i-am promis că povestesc și cum a plecat ea cu rochia pe dos și i-a atras atenția o țigancă pe stradă, dar asta mi se pare total neinteresant, plm.