Am o umflătură într-un loc foarte sexy. În afară de aia. În ultimul timp, umflătura mi s-a mărit. I s-a dublat volumul sau gen. Chiar mă laud la gagici: uite, cresc un cîine și o umflătură, deci sînt un tip extrem de responsabil. Vrei să-i vezi?

Cînd umflătura a început să mă deranjeze, m-am programat la doctor. La ora la care voi citiți acest text eu voi fi probabil la o clinică particulară, cheltuind bani. 100 de lei pentru început. Asta doar așa, consultația, ca să-mi dea voie să cheltuiesc mai mulți bani pe analize. Cînd vor fi terminat cu mine, ei vor fi mai bogați cu cîteva sute de RON, iar eu voi ști despre boala mea exact ce aș fi aflat de pe net tastînd simptomele. Clinicile particulare sînt prețul pe care oamenii leneși și fără doctor de familie trebuie să-l plătească pentru a li se confirma că internetul e răspunsul la orice. Tu știi că cam e răspunsul la orice, dar cîteodată n-ai chef să riști. Și atunci intervin clinicile particulare și ți-o confirmă în schimbul unei sume consistente. Slavă Domnului!

Dacă e grav, probabil că nu voi mai scrie aici o perioadă, că voi fi ofticat. Plus că-s prea mîndru să cerșesc bani pentru o eventuală operație. Deci vă rog de pe acum să aveți bun-simț și să vă apucați voi să strîngeți din proprie inițiativă, în caz că nu mai povestesc despre nici o muie în următoarele zile. Dacă o faceți, aș vrea să se strîngă cu 20.000 mai mult decît costul tratamentului, ca să-mi fac și o vacanță frumoasă în continente străine, după ce mă vindec. Și de Teledon să se ocupe Ema Zeicescu. Căreia îi voi ceda toți banii adunați în schimbul unei mui.

Pînă una-alta, eu mă culc cu umflătura. Sînt mîndru de ea. Sînt puține locurile în care un băiat poate avea o umflătură care să nu fie sexy. Dacă o are la arcadă, s-a bătut, deci e sexy. Dacă o are în pantaloni, e clar, e sexy. Dacă o are la mînă, pare că are mușchi, deci e sexy. Dacă o are sub bărbie are probleme cu tiroida, deci e sexy. Și așa mai departe. Mă mai gîndesc dacă o scot sau nu. E sexy.