Îl cheamă Viorel. Era cel mai frumos dintre frații lui. Ce-i drept, avea frați urîți. Era cel mai frumos dintre ei deși spinarea îi era plină de răni și piatră cubică, iar tenul îi era închis, de țigan dus la solar. Străduțele i se intersectau prin piele ca niște vinișoare de… BĂI, BĂGA-MI-AȘ PULA!

Chiar trebuie să o ard în metafore ca Pleșu (vezi textul ăsta penibil, un fel de eu vs. Lorena Mopu) și alți blogări slabi ca să vă prindeți ce vreau să zic? Lăsați centrul vechi să se odihnească, hienelor! De aia îi zice vechi, că e bătrîn și are nevoie de liniște.

Cum a devenit centrul vechi ceva mai oribil decît Dorobanțiul nu știe nimeni. Cum a ajuns să fie bătut de clasa imediat inferioară băieților de bani gata și curvelor de lux, nici atît. Cert e că seară de seară centrul vechi e populat de voi. Cele mai infecte tipologii umane. Corporatiști, pseudointelectuali, metrosexuali, curve care nu-și dau încă seama că sînt curve, impostori, artiști închipuiți, ignoranți îmbrăcați frumos, studenți semianalfabeți la facultăți de care n-a auzit nimeni, cerșetori escroci, bețivi ordinari, piariste cu picioare strîmbe, parveniți absoluți și mulți, mulți proști.

Prima dată cînd am fost în centrul vechi în ultimii doi ani am vomitat, dar băusem. A doua oară am vomitat iar, dar iar băusem. A treia oară am vomitat, dar nu băusem nimic. Și atunci mi-am dat seama că nu e de la băutură.

Mizeria umană concentrată într-un spațiu atît de strîmt în serile de weekend depășește capacitatea de adaptare a organismului meu. Vomit instantaneu cînd intru în centrul vechi și pînă îl traversez îmi golesc mațele și jumătate din fiere.

Poliția să ia bine aminte la ce scriu aici, pentru că nu glumesc. Nu mai e mult pînă o să-mi ating toate obiectivele pe care mi le-am propus în viață. Imediat ce-o să fiu un tip împlinit întru totul, o să vin în centru cu o bombă serioasă. Nu pișat de ăla de-al lui Breivik. Una mai puternică, al cărei suflu să bată fix de la Cocor la CEC și de la BNR la barieră. O s-o detonez într-o sîmbătă seara și o să omor în trei secunde toți idioții care infestează centrul vechi. O s-o fac cu o telecomandă, de la distanță. Nu aș vrea să mor printre asemenea scursuri. Eu mă voi omorî elegant într-o speluncă cu bere ieftină din Colentina. O voi face cu sentimentul datoriei împlinite.

Paraziții din centrul vechi trebuie să moară.