UPDATE: deja cînd mi-o iau în minutul 81 mi se pare că am avut noroc 😀 (nota bene: observați, vă rog, că în toate cazurile am pierdut nu doar în ultimele minute, ci și pe ultimul meci rămas pe bilet. Deja cred că se va îndrăgosti Mila Kunis de mine, numai așa s-ar putea echilibra situația).

Eu promit să nu mai pariez în viața mea și să aștept norocul din dragoste.

Exemplul 1:

Desfășurarea scorului la meciul cu roșu:

12. Minute, Goal to Score 0:1 by Goal Scorer L. Refaelov
14. Minute, Goal to Score 0:2 by Goal Scorer M. Lestienne
45. Minute, Goal to Score 0:3 by Goal Scorer L. Refaelov

64. Minute, Goal to Score 1:3 by Goal Scorer R. Ghoochannejhad
66. Minute, Goal to Score 2:3 by Goal Scorer N. Schouterden
94. Minute, Goal to Score 3:3 by Goal Scorer G. Dufer

În minutul 69 gazdele au avut și un eliminat.

Exemplul 2:

Messi a dat golul de 3-2 în minutul 88.

Exemplul 3:


Scor: