Conduceam bine, ca de obicei, pe o arteră cu trei benzi pe sens a Bucureștiului. În fața mea, o femeie. Știu că nu sînt special. Știu că toți identificăm femeile la volan după modul în care conduc, fără să fie nevoie să le vedem fața în retrovizoare sau pe geam.

Ce-i drept, de data asta m-a ajutat numărul de înmatriculare. B 666 MNK. Un Ford Ka diabolic, cu bărcuță gonflabilă de copi pe lunetă. Întruchiparea Fiarei. Fiara cu 60 CP. Monika mergea ca fata pescarului. Sau mă rog, a cui fată era aia care mergea și pe cal, și în căruță, și călare, și pe jos. Mnk mergea și pe banda 1, și pe banda 2. Baleia ca urina vacii boului. Era imposibil de depășit. Într-un final, la a trei intersecție, și-a ales o bandă și s-a oprit la roșu. Am oprit lîngă ea și i-am făcut semn să deschidă geamul. Era o Monică cu ochelari, nemachiată, haine de la Miniprix, nas de cal, buze de bărbat. Nu aș băga mîna în foc că era însuși Anticristul, dar cu siguranță arăta ca dracu (atenție, această glumă se va repeta peste patru rînduri!) A urmat următorul dialog (mă rog, monolog) suprarealist:

– Nu vă supărați, sînteți satanistă?
– ?!
– Ah, ați ales numărul ăsta doar pentru că conduceți ca dracu?
– …

S-a făcut verde și satanista cu Ford Ka mi-a dat fum în nas, taman cînd mă pregăteam să-i aplic lovitura decisivă: ”Dacă mai schimbi banda în fața mea fără să semnalizezi te ia dracu!”. În orice caz, mi-a făcut o mie de draci.

PS – cine numără glumele cu draci (inclusiv alea proaste), primește o glumă bonus cu draci.