Dacă beţi ceva şi vi se face chef să vă exercitaţi libera exprimare, nu vă bazaţi pe site-ul Caţavencu, iar pe contul lor de Facebook nici atît. Şi asta, culmea, nu e din cauza bătrînilor care au rămas, ci din cea a noului admin, care confundă Caţavencu cu blogul personal (pe care taie de mai multă vreme cele mai banale comentarii, nu că ar suferi vreunul din cei zece unici pentru asta). Ca să nu ziceţi că vorbesc aiurea în tramvai, ultimul comentariu care mi-a fost şters a fost acum cîteva ore, de aici: http://www.facebook.com/#!/academiacatavencu?ref=ts Comentariul era, într-adevăr, inacceptabil. Suna aşa: „Mihaie, ai zis bine, bre, nu te mai scuza 😀 ” Din păcate, cenzura de tip nou nu şterge prea eficient (comentariul meu a rămas în mailul celui căruia mă adresam). Mersi, Mihai, apropo. Tot de la Mihai, un comentariu la situaţia creată: „premiantii la roblogfest cu contul de feisbuc cenzureaza pe feisbuc”. Just.

Domnişoara admin este aceeaşi care a încununat, la demisia în bloc a redacţiei, un paradox: a ales ceva avînd o singură variantă – http://mikapana.eu/aleg-sa-raman/#comments. Ocazie cu care mi-a mai cenzurat un comment absolut decent.