„Mănînci căcat, Manţog! Puţoii ăia care intră pe blogul tău nu o să cumpere niciodată o revistă, oricît de bună ar fi. Sînt nişte lăbari graşi care trăiesc cu cablul de net legat la perfuzii.”

„Mneah, am zis eu dur şi şmecher, închizînd un volum de Kant în care îmi ţin nişte gumă de mestecat lame, eu zic că dacă îl facem mişto şi tineresc, o să-l ia!”

„Pariu pe 100.000?!”

„De unici?!”

„De lei!”

Deci? Cumpărarăţi Kamikaze azi? A rîs de voi aia de la chioşc cînd l-aţi cerut? Aţi înjurat-o de mamă? V-a plăcut revista? Ce-aţi vrea să mai băgăm în ea? Da’ să mai scoatem? Care a fost poanta care v-a amuzat cel mai tare? Dar rubrica? Pe care dintre noi aţi fute? În ce pagini aţi învelit senvişurile?

Declar discuţiile deschise, aici. Dacă pînă deseară nu voi avea cel puţin 100 de comentarii la subiect, voi deduce că prietenii mei au avut dreptate.