Mai jos aveți o discuție cu o fostă colegă de generală care a urmat postului anterior, ăla despre BSB și despre look-ul meu din generală. Pe măsură ce trece timpul îmi dau seama cît de prost am fost că n-am futut de la o vîrstă mai fragedă. Căcat! Unde n-aș avea eu anii de-atunci, mintea de-acum și pula din viitor (că așa am auzit, că pînă la 30 de ani îți mai crește).

Ex-colega: si cu mustata aia de tigan care vinde oale de inox ai avut cateva care erau indragostite de tine
Andrei: DAAAAAA?
Andrei: CARE?
Ex-colega: si eu m-am numarat pentru ele…imi doream tare mult sa iti mut calu
Andrei: daaaa? ai fi facut dragoste cu mine si mi-ai fi lasat sa-ti pun mustata la mustata?
Ex-colega: d’apai cum sa nu te las?
Andrei: ah, ce prost
Andrei: da’ chiar asa, cand incep fetele sa se epileze la pizda?
Andrei: pe la facultate, alea de la motru, nu?
Ex-colega: sa stii ca aveam in clasa care se epilau inca de prin clasa a 6-7
Andrei: DE CE?
Ex-colega: pai pentru ca erau foarte paroase si incepeau prin a-si epila mustata, parul de pe maini…si s-au gandit ca ar fi cool sa se epileze si prin alte zone

Și-apoi despre cum n-am futut eu și la liceu, nu doar la generală:

Andrei: vaaaai, ce varza sunt la futut fara blog
Ex-colega: daaa
Ex-colega: erai, sa stii
Andrei: apai cum sa nu stiu?
Ex-colega: desi aveai sanse mari sa futi cu revista aia
Ex-colega: a liceului
Andrei: clar
Andrei: dar inca nu-mi dadusem seama de potential
Ex-colega: atunci m-am reindragostit eu de tine
Ex-colega: ca mi-ai publicat o poezie de-a mea.. aveai o rubrica la misto cred
Andrei: si deja in liceu te puteam fute linistit, ca erai destul de misto
Ex-colega: atunci am avut primul orgasm

Ce prost. Ce prost.